27 Aralık 2012 Perşembe

ELMALI KURABİYE....

Hııımmmm adı bile güzel değilmi? Elmalı kurabiye hele birde malzemesi bol oldumu tadına doyum olmuyor. Ben ailemizin en miniği Tan'ımız için yapmıştım bu güzelleri ama isterseniz sizin içinde yapabilirim ama önce bir görelim derim ;)



    TARİFİMİ; Ben her zamanki gibi ölçülerini kafama göre uyguladım ama aklımda kaldı hemen aktarıyorum :)

-1 Paket oda sıcaklığında yumuşamış margarin
-1 Paket kabartma tozu
-1 Paket vanilya
-3 Kaşık yoğurt
-5 Kaşık pudra şekeri
-Ve tariflerin vazgeçilmezi alabildiğine un :)

İÇİNE GELİNCE ; Esas mesele burda işte....

- Tatlı tatlı 3 adet elma
- Bol bol pudra şekeri
- Tarçın
- Ve de bol ceviz
Öncede ısıtılmış 180 derecelik fırında hafif pembeleşinceye kadar pişti, fırından çıkar çıkmaz pudra şekerine bulandı ve bu güzel masanın baş köşesinde yerini aldı..sonrada tükeninceye kadar yendi bitti....

Not: Pastamızmı tabiki marifetli görümcemin ellerinden çıktı bu sanat eseri ;)


                   
                                                       AFİYET BAL ŞEKER OLSUN ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarda dikkatinizi çekebilir