24 Kasım 2012 Cumartesi

BEŞ ÇAYI :)

En yakın dostunuzla yada arkadaşlarınızla yapacağınız beş çayı keyfi gibisi yoktur heralde değilmi biraz sohbet, biraz gülücük, biraz dedikodu hııımmm anlatması bile hoş geliyor kulağa. Benim bitanecik kocişimde bunu bilerek bana bir sürpriz yapmış ben çaylarımızın daha keyifli geçmesi için bana muhteşem bir çay takımını hediye almış :) Şimdi duyar gibi oluyorum vay beeee ne kocalar var çay seti alıyor karısına hemde en güzelinden diyorsunuz, yok yok merak etmeyin daha okadar iyisi üretilmedi benim o takıma nekadar hayran olduğumu bildiğinden onu seçmiş almış, sen neden gidip almadın ozaman derseniz hemen söylüyorum ben yeni evli olduğumdan ve dekorasyonla ilgili bir ruh hastası olduğumdan benim zaten milyonlarca bardağım ve çay setim var ama bundan yoktu :(

Canım kocişime bir kez daha huzurlarınızda teşekkür etmek istiyorum kendisi seçmesede benim isteklerimi takip edip bana sürpriz yapmasıda çok ince bir davranıştı seviyorum valla onu çok hemde :) haydi şimdi görelimmi yeni keyif takımımızın bir kaç parçasını :)




             NOT: BUARADA BURADAN BERNARDO YA SESLENMEK İSTİYORUM %50 KAMPANYANIZ GÜZELDE KOCAM ALMADAN ÖNCE YAPSAYDINIZ İYİYDİDE NEYSE!


                                                KEYİFLİ ÇAY SAATLERİ DİLİYORUM;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarda dikkatinizi çekebilir