18 Şubat 2013 Pazartesi

İLK MAHSULLERİM :)

 Son postuma baktıysanız artık bir dikiş makinamın olduğunu biliyorsunuzdur :) Makinamı teslim almamla heyecan içinde başına oturmam bir oldu tabi daha önceden hiç dikiş yapmadığımı unutarak önce boş boş o bana baktı ben ona :) sonra baktımki böyle olmayacak aldım elime boş bir kumaş bir oraya bir buraya derken bir baktımki oldum ben bir terzi :) şaka şaka tabiki terzi olabilmem için kaç fırın ekmek yemem gerekiyor bilemiyorum ama tek bildiğim şey benim bu işten çok zevk aldığım.... :)

 Hiçbir zaman hayalimde elbise dikeyim pantalon dikeyim olmadı benim hayalim herzaman minik kızlar ve ev dekorasyonu üzerine oldu bir yerden başlamam gerekiyorsa en kolay yerden başlamam gerektiğini düşündüm ve ortaya birbirinden güzel runnerlar ve mutfak önlükleri çıkardım yetmedi birde üzerine birsürü sipariş aldım ;) şimdi onları tamamlamakla meşgulüm, görelimmi neler yapmışım :)












                                      NASIL AMA HİÇTE FENA SAYILMAM DEĞİLMİ :)

5 yorum:

  1. en sonunda:)ben incelemelerdeyim bence süper

    YanıtlaSil
  2. :) hoşgeldiinnnn sende :) tşk ederim incele beğendiğin olursa hemen söyle ;)

    YanıtlaSil
  3. canımmm harikasınnnn hepsi birbirinden güzell.. bol kazançlar olsun inşallaahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim bebişiimmmm inşallah öptüm seni çok :)

      Sil

bunlarda dikkatinizi çekebilir