1 Mart 2013 Cuma

BUARALAR BEN TÜTÜLERDEYİM...

Geçmi kaldım bilmem ama bu aralar ben ne yapacağımı şaşırmış durumdayım bir makinamın başındayım, bir tüllerin :) hepsini biranda yapmak istiyorum bittiklerinde kendimi havalarda uçuyor gibi hissediyorum çünkü...

 Birkaç tütü siparişim vardı geçen hafta söz konusu kız çocukları olunca ben kendimi kaybedebiliyorum mağlumunuz aşığım hepsine, kalan tüllerdende Sudem'ime yaptım başımda bekledi bitirmem için biraz uydurmasyon oldu ama kızımız güzel olunca o bile yakıştı :) şimdi çoookk uzaklardaki prenseslerime hazırlıyorum sürpriz olacak onlara ben çok seveceklerinden adım gibi eminim :) hadi bakalım neler yapmışım görelim :)








                                     PRENSESLERİM İYİ GÜNLERDE GİYSİNLER :)

1 yorum:

  1. canımmm Nehirime de harika bir tütü yaptın.. ellerine sağlıkkk... anneciği en kısa zamanda fotosunu çekip gönderecek ;)

    YanıtlaSil

bunlarda dikkatinizi çekebilir