5 Kasım 2013 Salı

 KOMŞUMU EVLENDİRİYORUM....

 Ne zamandır bir şeyler karalamak istiyorum ama hep bir bahaneler çıkıyordu yazamıyordum ama bu defa konu önemli iş arkadaşım, hemen yan odamdaki arkadaşım evleniyor hem de benim alt katıma o sebeple biraz daha önemli bu düğün dernek :)
 Kızımız kınada pembe bir kıyafet seçmiş kendine eee bu işlerle ilgilenen kişi olarak organizasyon işide bana düşüyor kimselere bırakmak olmazdı  sağ olsun herşeyi bana bıraktı bende üstüme düşen ne varsa en güzelinden yapmaya çalıştım güzel arkadaşım için bakalım beğenecekmisiniz? :)




   Kına yakma merasimi sırasında gelinin arkadaşları için kepler hazırladım gerçektende çok cici oldular birde mumlar var tabi onlarda aynı özenle hazırlandı daha fazla eğlenebilmek içinde deflerimiz ve zillerimiz var yine konseptimize uygun renklerde süslendiler cuma akşamını bekliyorlar :)

 Merak edenleriniz olursa diye söylemek isterim isteyen herkes için hazırlayabilirim bu ve daha fazlalarını buarada def ve ziller bana ait istenildiğinde kiraya veriyorum hemde çok uygun fiyatlarla o sebeple eşinizle ve dostunuzla paylaşırsanız sevinirim :)

            Umarım bu güzelliklerin hepsi canım arkadaşım Nurcan'a şans getirir unutulmaz bir gece                             yaşaması ve bir ömür boyu mutlu olması dileğiyle :)

                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarda dikkatinizi çekebilir