12 Şubat 2013 Salı

  ARKADAŞ......

  Bu aralar canım sıkkın pek birşeyler yolunda gitmiyor sebebi çok.....Sebeplerden birtaneside başlıkta yazdığım arkadaş ben 2010 yılından beri aynı şirkette çalışıyorum iyimi kötümü bilmiyorum ama bildiğim tek iyi şey bu şirketten kazandığım muhteşem arkadaşlar, dostlar, kardeşler....

  Ben işe ilk başladığım gün bu arkadaşın yanına oturtmuşlardı beni başlarda pek sallamadı kendi işine baktı 2.gün karşısına 3. gün ise yan masasına oturtturdular ve işte bu arkadaşlık hikayesi burada başladı...

  Çok güldük, çok eğlendik, çok üzüldük, çok çalıştık, çok yorulduk ama hiç kırmadık birbirimizi, hiç kaybetmedik gücümüzü, hiç üzmedi bu arkadaş beni.......derken birgün bir baktıkki ayrılma vakti gelmiş arkadaş büyümüş ve yönetici olmuş hemde bizden çooookkk uzak bir yere....Hem çok üzüldüm hemde çok sevindim karmakarışık duygular....

 Neyse anlayacağınız benim en yakın arkadaşım gitti Hicran'cımla kaldık bir başımıza, Sonrasında Çağrı'cım yeni görevinde 1 haftayı atlattı ve hemen hooopppp yanımızda buldu kendini e banada güzel yemekler yapmak düştü arkadaşıma :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarda dikkatinizi çekebilir