11 Şubat 2013 Pazartesi

ROMANTİK CUP KEK İSTEYEN???

Mağlum önümüz sevgililer günü sizin için nekadar önemi var bilmiyorum ama özel sayanlar için bizimde güzel fikirlerimiz var paylaşmak istediğim.Daha öncedende bahsetmiştim ablam ve görümcelerim hepsi butik pasta işi yapıyorlar ve herbiri birbirinden becerikli ama bu sefer benim öz ablamın sevgililer günü için hazırladığı cup kek ve kurabiyeleri paylaşıcam sizinle hadi hep beraber bir göz atalım ;)











  Sizde sevdiğinize tatlı bir sürpriz yapmak isterseniz bana buradan yorumlarınızla yada buradan minetezgiden@gmail.com maillerinizle yada facebook hesabımdan (mine abraşoğlu) olarak ulaşabilirsiniz :) Hepinize şimdiden birbirinden heyecanlı sürprizlerle dolu ve aşk dolu bir sevgililer günü diliyorum......

             NOT: Yanlızlar içinse ROMANTİK KOMEDİ2 yi şiddetle tavsiye ediyorum

                                                  14şubatta sinemalarda :)







2 yorum:

  1. Merhaba;

    Yaptığınız bu cup keklerinizin dekoruna bayıldım. Mükemmel. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

bunlarda dikkatinizi çekebilir