11 Nisan 2013 Perşembe

BU HAVLU ÇOK ROMANTİK....

  Sizlere bu satırları penceremden giren hafif sıcak esinti ve muhteşem kuş sesleriyle yazıyorum yaz geliyor evet bu güzel haber ama ne yazıkki ben öyle bir yerde çalışıyorumki sabah 8 akşam 6 aynı odanın içinde tıkılıp kalıyoruz buda yazın acı durumu benim ve benim gibi çalışan diğer arkadaşlarım için....

  Şimdi bunun başlıkla ne alakası var derseniz herşeyde kötü gitmiyor tabi :) benim canım dikiş makinam ve içimdeki bu tasarımcılık ruhu sayesinde akşamları Vasviye Teyzenin tabiriyle bütüünnnnn elemimi kederimi dikiş makinama döküyorum sonuçmu? benden mutlusu yok :) İşte buda dün akşamın hasılatım :)




                                              BEN BU ROMANTİK HAVLUYU ÇOK SEVDİM
                                         KİMİN KISMETİYSE MUTLU GÜNLERDE KULLANSIN

                                                                    SEVGİYLE KALIN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarda dikkatinizi çekebilir