24 Kasım 2012 Cumartesi

AYAKKABI....

Düşündüm taşındım kokoş olduğuma karar verdim...Evet evet kabul ediyorum seviyorum süslü şeyleri allı pullu, taşlı çiçekli herşey benim olsun istiyorum doyamıyorum almaya...ayakkabılarımı düzenliyordum geçen gün beni daha iyi tanıyabilmeniz için paylaşmak istedim 2 tanesini dantelli spor ayakkabı olurmu demeyin vallahada olur billahide olur :)))



        Dubaiden aldım bu şirin spor ayakkabıları New Balance, Nıne west için üretmişti ve bana nasip oldu:) tek başına beni bekliyorlardı mağazada 1 numara küçük olduğuna bakmadan aldım götürdüm:)
  Çokta iyi yaptım fiyatlarına gelince hiç söylemiyorum yoksa oturur ağlarsınız okadar ucuzdu yani:)




         Bu stilettolarımda geçen yaz gözdelerimin arasına girdi ve vazgeçilmezlerime eklendi :)
           Şıklığı ,ekstra rahatlığı ve her kıyafetin altına uymasıylada + puan kazandı benden....
                  Nereden bulurum diyorsanız batik mağazalarında sizleri bekliyor olabilirler
                                                         fazla bekletmeyin derim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarda dikkatinizi çekebilir