13 Kasım 2012 Salı

ŞİMDİ YAZ BİTTİMİ YANİ......:(

O zaman arayı fazla açmadan bir hatırlayalım derim ne dersiniz? bu bizim kendi evimizde geçirdiğimiz 2. yazdı diğeri temmuzda başladığından pek birşey anlayamamıştım yeni evlilik heyecanıyla kendimi yemek yapmaya vermiştim :) Çalıştığım için çok vakit geçiremiyorum ne yazıkki evimde ama işten arta kalan zamanlardada hiç ayrılmak istemiyorum kendisinden :)))

 Yazın tadı bir başka yada benim için öyle yazın balkonda kurulan sofralar,uçuşan kelebekler,mis gibi kokan çiçekler,gezmeler tozmalar......dostlar......gülüşler.......

  Annemin evinde çiçeklerden hiç hoşlanmazdım neden bilmiyorum fazla gelirdi onlar bana hep, oysaki bir sürü çeşit çeşit çiçeklerimiz vardı ama dönüp bakmazdım bile oysa şimdi gelinde görün halimi bir çoğunun adını bile bilmiyorum ama acemiyim dostlar öğrenicem zamanla....Bu yaz çileklerim vardı benim koparmaya kıyamadığım olduğu yerde kuruyup giden....
                                                                                                                                                                                                                                                                        Ortancalarım vardı renklerine kıyamadım                                                                                                                                             
Fesleğenim,cam güzellerim, biberlerim ve domateslerim(bir tek domates veren domateslerim)




Ve tadı damağımızdan hiç gitmeyen dost sohbetleri biz hergün buluşsak yine doyamayız birbirimize :)


Bitmesin O yaz......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarda dikkatinizi çekebilir