22 Kasım 2012 Perşembe

YEMEK VAKTİ.....

Yemek yapmak kimisi için işkence, kimisi içinse aşk demek benim için daha fazlası sanki huzur buluyorum yemek yaparken günün bütün stresini atıyorum gidiyor heyecanlanıyorum keyifleniyorum ve daha bir sürü şey :) Bazen kendi kendime tarifler üretiyorum tadına bakanlar çokta başarılı olduğumu söylüyorlar bilmiyorum valla ben onların yalancısıyım :))) mesela ölçüm yoktur benim herşey kafadan elimin, gözümün kararıyladır yemeklerim sevgimi katarım içine, aşkımı heyecanımı mutluluğum vardır benim yemeklerimde tıpkı aşağıdaki gibi.......

    
    Adı yok yemeğimin varsada ben bilmiyorum :) bütün lezzetli yemekler gibi önce soğanını pembeleşinceye kadar çeviriyoruz arpacık soğan bu seferkiler, sonra havuç sonra biber sonra etlerimiz sonra çok azıcık sıcak su ve en sonundada yemeğin lezzetine lezzet katan baharatlarımızı ekliyoruz mis kokular yayılana kadar pişiriyoruz sonrada afiyetle yiyiyoruz :)




                          Bu arada runnerımız benim tasarımım kumaşı ve danteli özenle seçilmiş
                                      ve marifetli halamın ellerinden çıkmıştır eee ne demişler
                                           kızlar halaya benzermiş bende aynısını yapmışım
                                                                iyikide öyle yapmışım



                               Pilavsız olmaz et yemekleri mis gibi tereyağlı arpa şehriyemiz
                             kalmadığından tel şehriyeli pilavımız ve yanında yemesi çok çok
                                                    eğlenceli patates kızartmalarımız :)


                      Bugün akşam yemeğimizde durum buydu, özenenlere merak edenlere kapımız 
                        herdaim açık soframız herzaman hazırdır dostlar varlığınız bize huzur
                                                                  ve mutluluk verir.....


                                                                  SEVGİLERİMLE :)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarda dikkatinizi çekebilir